lundi 30 novembre 2009

Rău oameni, rău viaţă!

O cheamă Teodora şi nu are încă patru ani, nici cuvinte perfect articulate, dar are doi pretendenţi: Horia şi Tudor. Când Horia îşi ia la revedere cu pa, frumoaso!, Tudor, niciodată mai prejos decât adversarul său, plusează cu pa, zâno!. Iată ce numesc eu inspiraţie, iată ce numesc eu vocabular. Înfruntarea este tacită, dar asta nu o face mai puţin înfruntare. Şi pentru că viaţa este dură, Teodora îi place pe amândoi, dar alege doar unul. Cum e drept şi firesc. Pace Horia. Iar mie îmi place fermitatea din vocea-i de copil.
- Mia, Teo mireasă.
- Acum, Teo? Nu aşteptăm până miercuri? Să fie şi Horia de faţă?
- NU! Teo mireasă cu Tudor. Tudor mos.

Legendă:
- pace Horia - place Horia
- mos - frumos
- based on a true story. Yeah, Horia, you know how they say: life su**s and then you die.
- Mia, oui, c'est moi.

* Varianta uşor expandată a unui PA despre Albă-ca-zăpada şi prinţul ei *

17 commentaires:

gia a dit…

suntem indecise de mici :))

day-dreamer a dit…

@gia: Şi foarte puţin inspirate când vine vorba de decizii. Şi superficiale :)) Sigur Horia e băiat bun, dar nefericitul are ghinionul să fie mai puţin frumos ca Tudor. Acum nu ştiu cum va înghiţi refuzul, dar mai târziu... sper să nu mai fie Teo prin preajmă :))
Incredibil... e cinci. Noaptea, dimineaţa, cine ştie?

Copila blonda a dit…

Sa mai spuna careva ca pruncii din ziua de astazi pierd vremea la TV... ca direct la tine ii trimitem! ;)

hdragomir a dit…

Mda, noi mereu o luăm pe coajă :|

day-dreamer a dit…

@copila blondă: Şi totuşi, pruncul în discuţie are şi program zilnic la televizor. Că doar cu Hannah Montana nu se poate întâlni şi la grădi.
Dar da, trimiteţi copiii la mine... lăsaţi-i să vină! :)

@hdragomir: Cineva trebuie să o ia :))

@piticu: Ok.

Zazuza a dit…

hahaha, superficialitate, numele tau e femeie :)). sau invers? sau deloc? :))

Miţă a dit…

Sunt misto copii de mici. Haiosi si spontani. P(l)ace la tine. ;)

Mirona a dit…

Haha, binele invinge...sau nu! :)) Avand in vedere ca o sa mai aiba ocazia sa repete tot procesul selectiv, eu nu m-as ingrijora prea tare, trial an error does the job :))

Anne a dit…

:)) tare

day-dreamer a dit…

@Zazuza: Rareori se întâmplă ca şi reciproca să fie valabilă. Cele două nume se cam confundă :))

@Mitza: Doar atunci sunt mişto. Apoi cresc. Şi devin ca noi.

@Misaki: Nu mă gândesc că a început cu stângu' şi că poate o va ţine aşa până la ultima decizie. Prefer să cred că, aşa cum spui tu, va repeta procesul atât de mult, încât se va apropia de perfecţiune.

@Anne: Eh, Teo. Ce să mai zic? :))

Evergreen a dit…

:)))) ce-mi place!

day-dreamer a dit…

@evergreen: Cred că am s-o mai "exploatez" pe Teo, că văd că-i de bine :))

cell61 a dit…

Hotărâtă de mică Teodora. Bravo ei, aşa şi trebuie să fie!

Fain PA! ;)

day-dreamer a dit…

@cell61: He he he, look who's back! :)
Câte PA-uri, atâtea vorbe bune. Eu zic să-ţi revizuieşti comportamentul, altfel am să mă obişnuiesc prost :)

cell61 a dit…

Nu-mi pot revizui nimic, încă n-am spus chiar toate vorbele bune pe care le am, tocmai ca să nu ţi-o iei în cap prea tare :)

day-dreamer a dit…

@cell61: Hai că asta-i bună! Da' chiar nu ne înţelegem deloc! :))

A.Razvan a dit…

Buna ziua , sunt administratorul mai multor websiteuri de succes si ma intereseaza un parteneriat cu websiteul hanashi-mashou.blogspot.com. Ma puteti contacta la adresa de email sitestiri@gmail.com dar va rog a specifica ce website detineti pentru ca primesc foarte multe emailuri pe zi. Astept raspunsul dumneavoastra. O zi buna in continuare.